Waar wij voor staan

Ha onderwijsprofessional,
Vind jij ook dat je verschillen moet vieren? En dat gelijkwaardigheid altijd op één moet staan? Dan zou het zomaar eens kunnen klikken tussen ons! Invitare staat voor goed onderwijs. Maar de manier waarop we dit onderwijs aanbieden, verschilt per locatie. De 9 scholen van Invitare hebben ieder een heel eigen concept en karakter.
Je vindt hier dan ook altijd de plek die bij jou past. Waar je kunt zijn wie je bent en kunt groeien op jouw manier. Dat geldt voor onze kinderen, maar zeker ook voor jou.
Het mooie is: juist door die verscheidenheid voelen we ons verbonden. Onze mensen vormen een warm team binnen een platte organisatie: een stichting waarin iedere stem telt, je echt gezien wordt en lekker jezelf kunt zijn.

Benieuwd hoe dat voelt?
Kom sfeer proeven! Loop een dag mee met één van onze collega’s en ontdek of Invitare bij je past. Je bent van harte welkom.
Neem je contact met ons op via werkenbij@stichting-invitare.nl ?

Zoek je een LIO-stage?
Bij Invitare nemen we jouw LIO-stage net zo serieus als jij. Als trainee ben je hier echt ‘part of the team’. Je krijgt alle ruimte voor je opdrachten. En we kijken goed naar wat jij nodig hebt, zodat we je de beste begeleiding kunnen bieden en jij jezelf hier optimaal ontwikkelt. Zo maak je straks een vliegende start als leerkracht! Misschien wel op één van onze scholen? Interesse? We horen het graag via werkenbij@stichtinginvitare.nl.

Open sollicitatie
Staat jouw droombaan er niet tussen maar denk je wél een aanvulling te zijn op ons team? Laat dan zeker van je horen! Stuur een mailtje waarin je jezelf voorstelt en uitlegt wat je zoekt. We gaan graag met je in gesprek! Liever even bellen? Leuk! We zijn bereikbaar via werkenbij@stichtinginvitare.nl of 0485 310263.

Vaste ‘redder in nood’
Geplande vervanging of last-minute bijspringen: we kunnen de leerkrachten van ons team van vaste invallers vaak érg goed gebruiken. Soms voor één dag, soms voor langere tijd. Daarmee is jouw werk lekker afwisselend en ontwikkel je jezelf razendsnel. Iets voor jou? Klik hier voor meer info of mail ons op werkenbij@stichtinginvitare.nl.

Zij-instromer
Overweeg je de switch te maken naar het basisonderwijs? Wij denken met je mee. Kom gerust een paar dagen meelopen op één of meerdere Invitare scholen, om te ontdekken of dit vak bij je past. Klikt het tussen ons? Dan gaan we graag met je in gesprek. Klik hier voor meer info of mail ons op werkenbij@stichtinginvitare.nl